Tuesday, January 12, 2016

Citrus Twist Kits | Project Life

Hey everyone!
Salut tout le monde!

I'm almost done with my Project Life 2015. I just have to finish December, but want to finish my December Daily before I get to this.
J'achève mon album Project Life 2015. Il ne me reste que décembre à faire, mais je veux d'abord finir mon December Daily. Je veux faire décembre short and sweet. Just survoler les grands événements.

Here's my last week of November made with my Citrus Twist Kits January PL and embellishments kits.
Voici ma dernière semaine de Novembre faite avec mes kits de Citrus Twist Kits de janvier.


Very colorful. Just like fall. And lots of small details. There's not much to add I think so I'll let you look at the images. If you have questions, don't hesitate to leave them in the comments section.
Pages très colorées, à l'image de la saison. Et beaucoup de petits détails. Je vais laisser les images parler d'elles-mêmes. Si vous avez des questions n'hésitez pas à les laisser dans les commentaires.






















Voilà!
take care!
Voilà!
À bientôt!! 

Marie

3 comments:

Gab said...

Just beautiful! Love that acetate number!
I just started work on my December album today! It's not "daily" but just photos from the season and I love it! I'm getting lots of inspiration from you!

Marie-Pierre Capistran said...

Thats so cool Gab! You know i can totally imagine a December NOT so daily. :) I'm glad I can inspire you. That's what my blog is all about :) and I'm so thankful that you share with me. ❤️

Marie-Michèle Livernoche said...

J'aime beaucoup!! Surtout les petits diamants découpés!! quelle bonne idée!! :)