Wednesday, November 25, 2015

Pretty Little Studio | A Halloween layout

Hi everyone!!
Salut tout le monde!!

Today I'm sharing another Halloween layout I made with the Trick or Treat collection from Pretty Little Studio. Like I already said in a previous post, last year we spent Halloween at Disney. Well, not really Trick or Treating IN the park, but still, we spent the whole Halloween day at Magic Kingdom and went to Celebration to trick or treat. It was a fabulous experience!! I'm telling you, way better than having to wear our costumes over snow suits! ;)
Aujourd'hui j'aimerais partager une page que j'ai faite avec la collection Trick or Treat de Pretty little Studio. Comme je l'ai déjà mentionné il n'y a pas très longtemps, l'année passée on a passé l'Halloween à Disney. On n'a pas fait la cueillette de bonbon dans le parc, mais on a passé la journée à Magic Kingdom et on a passé l'Halloween à Celebration. C'était une super belle expérience. Bien mieux que de porter un costume en plastique par dessus un habit de neige! :)



I chose an orange background that makes my little princesses blue dresses stand out! And I used my Silhouette for that title that I cut out 5 times in black paper. I also played with repetition with my rub-ons from Heidi Swapp. I added a couple of journaling cards behind my photos and even wrote my journaling on one. :)
J'ai choisi un fond orange pour faire ressortir les robes bleues de mes petites princesses. Et j'ai utilisé ma Silhouette pour découper le titre 5 fois pour lui donner de l'importance. J'ai aussi joué avec le principe de répétition avec les rub-ons de Heidi Swapp. J'ai ajouté quelques cartes de journaling derrière ma photo et j'ai écrit mon texte sur une carte de PL de Heidi.


I added cute and shiny pieces here and there.
J'ai ajouté quelques beaux petits embellissements ici et là.



I'm really in love with all the Pretty Little Studios Die Cuts and flairs! I mean, really!! The quality is GREAT and the colors are vibrant, the motives bring me back to when I was a little girl. It's just perfection!
J'adore TOUS les die cuts et les flairs de Pretty Little Studio! Vraiment!! La qualité est superbe, les couleurs sont vives et les motifs me ramènent à quand j'étais petite. C'est la perfection!!


Did you do anything with your Halloween pictures yet?? :)
Et vous? Avez-vous scraper vos photos d'Halloween cette année?! :)

Marie-Pierre

No comments: